מכשירי שמיעה מומלצים למבוגרים וצעירים

שטיינר מכשירי שמיעה
שיתוף המאמר:

במדינת ישראל קיימים כמיליון איש הסובלים מלקות שמיעה בדרגה כלשהי. מדובר בכ- 16% מכלל האוכלוסייה, נתון לא מבוטל בהתחשב בגודלה המזערי יחסית של מדינתנו. החדשות הטובות הן, שיותר ממחצית מכמות זו של אנשים, יכולים לשפר במידה רבה מאוד את איכות החיים מבחינה זו, על ידי שימוש והתאמה נכונה של מכשירי שמיעה. יחד עם זאת, לא הרבה אנשים מודעים לעובדה זו ולכן רק כ- 150,000 אנשים אכן משתמשים כיום במכשירי שמיעה.

במאמר זה נסביר כיצד תדעו האם אתם צריכים מכשיר שמיעה, ונפרט אודות מכשירי המשיעה המעולים הקיימים אצלנו בשטיינר מכשירי שמיעה.

מכשירי שמיעה מומלצים

האם אתם צריכים מכשיר שמיעה?

נתחיל ונאמר, כי ירידת השמיעה הינה, בדרך כלל, הדרגתית ולא דרסטית. רוב האנשים לא מתעוררים בוקר אחד ומגלים שאיבדו את השמיעה לגמרי. מה שקורה בדרך כלל, היא שכל פעם שומעים קצת פחות טוב בקצת הדרגתי ומתון יחסית. התוצאה, היא שבכל פעם מתרגלים למצב הנתון ולא מבחינים שהשמיעה יורדת בסופו של דבר בצורה ניכרת. לכן חשוב להיות קשובים לעצמכם (תרתי משמע) ולשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

  • האם אתם מבקשים מאנשים להגביר את קולם בתדירות גבוהה?
  • האם קשה לכם להיות מעורבים בשיחה במקום הומה?
  • האם אתם מתקשים להבין דיבור בטלפון?
  • האם אתם מרגישים שאנשים ממלמלים או אפילו מדברים באופן לא ברור?

במידה והשבתם “כן” לאחת או יותר מסיטואציות אלו, ייתכן ואתם סובלים מלקות שמיעה. גשו לרופא ובדקו האם וכיצד ניתן לבצע בדיקת שמיעה שתאבחן את רמת השמיעה הכללית שלכם. בדיקה זו תאבחן גם את הלקות הקלה ביותר ולאחריה תדעו טוב יותר מהו המצב השמיעתי שלכם מבחינה רפואית.

מכשירי שמיעה בשטיינר

קיבצנו עבורכם מדגם מייצג של מכשירי השמיעה הקיימים אצלנו בשטיינר, כדי שתוכלו לבדוק ולהשוות בין המכשירים השונים. יחד עם זאת, את בחירת והתאמת מכשיר החדש שלכם כדי שיבצעו קלינאי/ת תקשורת אשר מודעים למצבכם הרפואי, לאופי ומידת לקות השמיעה שלכם. כך הם יוכלו להתאים עבורכם את מכשיר השמיעה האופטימאלי למצבכם, בצורה מקצועית ויעילה. למכשירים הבאים קיימים עשרות יתרונות, ריכזנו עבורכם את המרכזיים ביותר. למידע מפורט על כל מכשיר, קראו את כל המידע שחשוב לדעת עליו, על יתרונותיו ועל פעולותיו.

*3-4 מכשירים*

איך תדעו מהו מכשיר השמיעה הטוב והמתאים ביותר עבורכם?

אם אכן ביצעתם בדיקת שמיעה והומלץ לכם על שימוש במכשיר שמיעה, שטיינר מכשירי שמיעה היא הבחירה שלכם. אצלנו בשטיינר תוכלו להתייעץ עם קלינאית תקשורת ולקבל חוות דעת מוסמכת והתאמה של מכשיר השמיעה שיתאים לכם ולמצבכם הרפואי בצורה הטובה והמהימנה ביותר. מבין מגוון המוצרים הקיימים אצלנו תוכלו למצוא לא רק מכשירי שמיעה, אלא גם מוצרים נוספים המתאימים לצרכים שונים לשיפור השמיעה ביניהם אביזרים להקלה בטנטון, אטמים נגד רעש ועוד. אנו בשטיינר מכשירי שמיעה – נדאג לספק עבורכם את הפתרון האיכותי ביותר לכל צורך, עם השירות האיכותי והמקצועי ביותר, בכל שלב של הדרך.

רותי שרון

רותי שרון

בעלת תואר שני בהפרעות בתקשורת. קלינאית התקשורת הראשית של חברת סונובה ישראל.
36 שנות נסיון כקלינאית תקשורת, מתמחה בשיקום שמיעה ומכשירי שמיעה.

רקע