קטלוג מכשירי שמיעה

קטלוג מכשירי שמיעה

כאן תוכלו למצוא את מגוון מכשירי השמיעה שלנו

לפי סוג / דגם / העדפות אישיות שלכם

חיפוש מכשיר לפי העדפות

מכשירי שמיעה Phonak

סדרת Naida P

Phonak

Audeo P - מכשירי שמיעה קטנים

Phonak

סדרת Naida M

Phonak

סדרת Virto M

Phonak

סדרת Sky M

Phonak

סדרת Bolero M

Phonak

סדרת +Vitus

Phonak

סדרת Audeo M

Phonak

סדרת Bolero B

Phonak

סדרת Virto B

Phonak

סדרת Audeo B

Phonak

סדרת Cros B

Phonak

סדרת Naida B

Phonak

סדרת Sky B

Phonak

מכשירי שמיעה Unitron

סדרת Moxi B

Unitron

סדרת DX Stride

Unitron

סדרת DX Moxi

Unitron

סדרת DX Insera

Unitron

סדרת D Stride

Unitron

סדרת D Moxi

Unitron

סדרת T Moxi

Unitron

סדרת T Stride

Unitron

סדרת T Insera

Unitron

כאשר אנו חווים קושי בשמיעה במצבים שונים  (למשל בסביבות רועשות), כאשר אנו שואלים "מה?" פעמים רבות כשפונים אלינו, כאשר אנו מרגישים כי לעיתים אנו מתאמצים להבין את הנאמר לנו, מומלץ לפנות לרופא אאג ולבקש הפניה לביצוע בדיקת שמיעה מקיפה.

על פי תוצאות בדיקת השמיעה, יוכל קלינאי התקשורת לומר האם קיימת ירידה בשמיעה והאם עבור ירידה זו נדרש שיקום שמיעתי.

תהליך אישור הזכאות משתנה בין קופות חולים השונות. פירוט של התהליך הכל קופה ניתן למצוא באתר שלנו.

בכל קופה, ראשית יש לפנות לרופא אף אוזן וגרון לקבלת הפניה לבדיקת שמיעה.

לאחר ביצוע בדיקת השמיעה במכון המורשה לביצוע בדיקות אלו עבור קופת החולים, תופנו למעוני שיקום השמיעה המתאימים מכשירי שמיעה תחת הסכם עם הקופה שלכם,  להמשך התהליך

קיימים סוגים שונים של מכשירי שמיעה הנבדלים זה מזה הן מבחינת צורת המכשיר והן מבחינת רמת המכשירים.

מבחינת תצורות המכשיר, קיימים שלושה סוגים עיקריים:

1.מכשיר תוך אוזני הינו מכשיר, אשר כל חלקי המכשיר ממוקמים  בתוך מבנה מותאם אישית הנכנס לתוך תעלת השמע.

  1. מכשיר מאחורי האוזן הינו מכשיר, אשר כל חלקי המכשיר ממוקמים מאחורי האוזן, מעל האפרכסת. למכשיר מסוג זה תתחבר אוזניה או צינורית דקה עם טיפ/מבנה.
  2. מכשיר RECIEVER IN The CANAL, הינו מכשיר, אשר חלקים ממנו ממוקמים מאחורי האוזן, ואילו רמקול המכשיר נכנס לתעלת האוזן, מוגן בטיפ סטנדרטי או מבנה מותאם מבחינה אסתטית, לעיתים דווקא המכשירים מאחורי האוזן עשויים להיות נסתרים יותר ממכשירים בתוך האוזן.

מבחינת רמת המכשירים, המכשירים נבדלים באיכות השמיעה ובטכנולוגיה הקיימת בהם.

מכשירי בסיס הם מכשירים בהם הטכנולוגיה פשוטה  יחסית ,והם פחות משתנים בהתאם לשינויים בסביבה. מנגנוני מכשירים אלו יהיו גם פשוטים יחסית – לדוגמה וסינון הרעשים בהם מועט ולא אדפטיבי. מכשירי עילית מכילים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת כיום, עיבוד אות דיגיטלי מתקדם, התאמה אוטומטית לשינויים בסביבה, חיבור ישיר לטכנולוגיית BT, חיבור לאביזרים מתקדמים, יכולת תמיכה מרחוק ( כיוון מהבית ) וכן סינון רעשים מתקדם.

על פי תוצאות בדיקת השמיעה, אורח החיים האישי,  קשיים שמיעתיים, צרכים ומשתנים נוספים, , יוכל קלינאי התקשורת, בעת פגישת הייעוץ,  להמליץ אילו מכשירים מתאימים ביותר, הן מבחינת תצורה והן מבחינת רמת המכשירים.

בסיום תהליך קבלת הזכאות למכשירים בקופת החולים, ניתן לפנות לייעוץ קלינאי/ת תקשורת במכוני השמיעה לצורך בחירה והתאמה של מכשירי השמיעה.

בהתבסס על בדיקת השמיעה שבוצעה, אורח החיים האישי וצרכים משתנים נוספים, יוכל קלינאי התקשורת להמליץ על מכשירי השמיעה  המתאימים ביותר. ההמלצה תכלול התייחסות הן לתצורת המכשיר והן לרמתו הטכנולוגית.

הדרך הנכונה לבחור את מכשירי השמיעה המתאימים ביותר, הינה באמצעות פגישת ייעוץ עם קלינאי תקשורת במכון שמיעה, לאחר ביצוע בדיקת שמיעה מקיפה. בשלב הבא יינתנו מכשירי שמיעה לתקופת ניסיון, במהלכה ייערכו פגישות גיוון נוספות, עד לקבלת התוצאות הרצויות.

מחיר מכשירי השמיעה משתנה על פי מספר קריטריונים

קיים הבדל משמעותי בין רכישת מכשיר שמיעה באופן פרטי לבין רכישה בהשתתפות קופת החולים. לכן, במידה והינכם זכאים להשתתפות הקופה ברכישת מכשירי השמיעה מומלץ לבצע תהליך קבלת זכאות טרם הגעה למכון שמיעה הנמצא בהסדר.

הבדלים במחיר מכשירי השמיעה נובעים מהרמה הטכנולוגית של המכשיר. ככל שמכשיר השמיעה מתקדם יותר כך עלותו תהיה גבוהה יותר.

חשוב לציין כי, כיום בהשתתפות קופות החולים, ניתן לרכוש מכשירי שמיעה מתקדמים, ללא התפשרות על איכות השמיעה ובהשתתפות עצמית נמוכה יחסית.

על אף היותו של מכשיר השמיעה מוצר קטן מבחינה פיזית, חשוב להבין מה מסתתר בתוכו.

בפיתוח טכנולוגיות מכשירי השמיעה, מושקעות שנים רבות של מחקר , פיתוח ועבודה קשה, שמטרתן לשפר את איכות חיי המשתמש ובשאיפה לדמות את השמיעה דרך מכשירים לשמיעה הטבעית ככל הניתן.

בנוסף, מאחר ולכל אדם עם ליקוי שמיעה יש צרכים יומיומיים שונים, ישנו צורך בהתאמה אישית של מכשירי השמיעה . לכן, נקבעות מספר פגישות עם קלינאי התקשורת במהלך תקופת התאמת המכשיר. כך ניתן להגיע להתאמה הטובה והאיכותית ביותר של מכשירי השמיעה.

כמו כן, כחלק מהשירות הניתן עבור מכשירים, מכון השמיעה מספק אחריות על המוצר למשך מספר שנים, כך שבמקרה של תקלה ניתן לפנות למעבדת התיקונים המתאימה.

כל אלו מרכיבים את עלותו של מכשיר השמיעה. אולם, חשוב להדגיש כי, כאשר רוכשים מכשירי שמיעה בהשתתפות קופת החולים, עלותם מופחתת באופן משמעותי.

בלוטות' הינו פרוטוקול תקשורת המאפשר חיבור בין מכשירים אלקטרוניים שונים.

במכשירי השמיעה המתקדמים ,קיים רכיב בלוטות' מובנה המאפשר חיבור ישיר, ללא צורך באביזר נוסף, לטלפון הנייד, לטאבלט, למחשב הנייד ועוד. כך ניתן, למשל, לשוחח בטלפון ללא צורך בהחזקתו וליהנות מאיכות שמיעה מצויינת המתאימה לעקומת השמיעה האישית. לא כל מכשירי השמיעה תומכים בפרוטוקול BT המותאם לכל סוגי הטלפונים, ולפרוטוקול Hands Free המאפשר לשוחח ללא החזקת הטלפון. מכשירי חברת פונאק ויוניטרון תומכים ב BT קלאסי – המאפשר חיבור לטלפונים מכל סוג בעלי גרסת BT 4.2 ומעלה, ומאפשרים ניהול שיחה ללא צורך בהחזקת הטלפון.

מכשיר שמיעה נטען הינו מכשיר שאיננו דורש החלפת סוללה. המכשיר נטען על ידי הכנסתו לקופסת טעינה וחיבורה לחשמל. כך ניתן לחסוך הן את עלות הסוללות והן את ההתעסקות עם החלפתן.

בכל מכון שמיעה מורשה, קיימים סוגים רבים של תצורות מכשירי שמיעה קטנות ואסתטיות.

במידה והינכם זכאים להשתתפות קופת החולים ברכישת המכשירים, מומלץ לפנות, לאחר ביצוע הליך הזכאות, למכון שמיעה המופיע בהסדר עם הקופה לצורך ייעוץ עם קלינאי/ת תקשורת.

עבור כל קופת חולים קיימים מספר מכונים בהסדר וניתן להגיע לייעוץ בכל אחד מהם. לאחר שכל המידע יהיה בידכם על סוג המכשיר המומלץ והשירות הניתן במכון, תוכלו לבחור היכן להתחיל תהליך ניסיון. חשוב להתרשם ממקצועיותו של המכון והקלינאים העובדים בו, מהשירות, הזמינות, הנגישות ומהקשר הבין אישי הנוצר עם קלינאי התקשורת המטפל בכם.

ישנם מספר סוגים של התאמה אישית:

ראשית, כל אדם המתנסה במכשירי שמיעה במכון שמיעה מורשה, עובר תהליך שבו מותאמים המכשירים לעקומת השמיעה שלו ולצרכיו השמיעתיים. לתהליך זה לעיתים נדרשות מספר פגישות על מנת להגיע להתאמה המיטבית.

שנית, בחלק מתצורות המכשירים, ישנו צורך בהתאמה פיזית של המכשיר או חלק ממנו לתעלת השמע של המטופל. במקרה זה, קלינאי התקשורת ייקח מידה של התעלה באמצעות חומר מיוחד וישלח אותה למעבדה לצורך הכנת המבנה המותאם אישית.

מכשיר השמיעה מותאם על ידי חיבורו לתוכנת ההתאמה במחשב הקלינאי. הקלינאי מבצע בדיקות הערכה שונות ומכוונו בהתאם.

בדרך כלל, לאחר מספר שבועות מתבצע כיוון נוסף המתבסס על המשוב לגבי החוויה האישית של המטופל עם המכשירים. לאורך חיי המכשיר יתכן ויהיה צורך בכיוונים נוספים במידה יהיה שינוי בשמיעה או בצרכים השמיעתיים.

חשוב להדגיש כי רק קלינאי תקשורת מוסמך רשאי להתאים מכשירי שמיעה.

מאחר ולכל אדם עם ליקוי שמיעה צורך שמיעתי שונה, לא כל מכשיר יתאים עבור כל אחד.

תפקיד קלינאי התקשורת הינו לאסוף נתונים מבדיקת השמיעה, דוח הרופא המטפל ושיחה עם המטופל על הקשיים השמיעתיים, הצרכים והציפיות ממכשירי השמיעה.

לאחר שכל הנתונים בידיו, יוכל הקלינאי להמליץ על המכשיר המתאים ביותר.

 

מחקרים רבים שנערכו בשנים האחרונות הראו כי לדחיית השיקום השמיעתי השלכות שליליות רבות.

למשל, נמצא כי בקרב נבדקים עם ליקוי שמיעה אשר אינם מרכיבים מכשירים, קיים סיכוי גדול יותר למצוא קשיים קוגניטיביים ובעיות בזיכרון.

כמו כן, מחקרים הראו כי אנשים החווים קושי שמיעתי לא משוקם, נוטים לבודד עצמם מהסביבה וכפועל יוצא חווים קשיים רגשיים כגון דיכאון, בדידות וירידה באיכות החיים.

מטרת השיקום השמיעתי הינה לשפר את איכות החיים ולעזור בתפקוד היומיומי. על כן, מומלץ לפנות לשיקום שמיעתי כאשר מתגלה ליקוי השמיעה.

מכשירי שמיעה הם הפתרון השיקומי האופטימלי לליקוי שמיעה. מדובר באביזרים מתקדמים, קלים לתפעול, נוחים להרכבה, פשוטים לתחזוקה, ואסתטיים מאד. מכשירי שמיעה מאפשרים לנו לשמוע את צלילי הסביבה, את הדיבור סביבנו, מאפשרים לשמור על הקשרים החברתיים שלנו, על רמת הפעילות שלנו, ולשפר את איכות חיינו. מחקרים הראו שאצל אנשים עם ליקוי שמיעה לא משוקם  יש אחוזים גבוהים יותר של בעיות קוגניטיביות, יש תחושה חזקה יותר של בדידות, יש יחסים פחות טובים עם הסביבה ויש איכות חיים פחות טובה לעומת אנשים עם שמיעה תקינה בני אותו גיל.

קיימים סוגים שונים של מכשירי שמיעה הנבדלים זה מזה הן מבחינת צורת המכשיר והן מבחינת רמת המכשירים.

מבחינת תצורות המכשיר, קיימים שלושה סוגים עיקריים:

1.מכשיר תוך אוזני הינו מכשיר, אשר כל חלקי המכשיר ממוקמים  בתוך מבנה מותאם אישית הנכנס לתוך תעלת השמע.

  1. מכשיר מאחורי האוזן הינו מכשיר, אשר כל חלקי המכשיר ממוקמים מאחורי האוזן, מעל האפרכסת. למכשיר מסוג זה תתחבר אוזניה או צינורית דקה עם טיפ/מבנה.
  2. מכשיר RECIEVER IN The CANAL, הינו מכשיר, אשר חלקים ממנו ממוקמים מאחורי האוזן, ואילו רמקול המכשיר נכנס לתעלת האוזן, מוגן בטיפ סטנדרטי או מבנה מותאם מבחינה אסתטית, לעיתים דווקא המכשירים מאחורי האוזן עשויים להיות נסתרים יותר ממכשירים בתוך האוזן.

מבחינת רמת המכשירים, המכשירים נבדלים באיכות השמיעה ובטכנולוגיה הקיימת בהם.

מכשירי בסיס הם מכשירים בהם הטכנולוגיה פשוטה  יחסית ,והם פחות משתנים בהתאם לשינויים בסביבה. מנגנוני מכשירים אלו יהיו גם פשוטים יחסית – לדוגמה וסינון הרעשים בהם מועט ולא אדפטיבי. מכשירי עילית מכילים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת כיום, עיבוד אות דיגיטלי מתקדם, התאמה אוטומטית לשינויים בסביבה, חיבור ישיר לטכנולוגיית BT, חיבור לאביזרים מתקדמים, יכולת תמיכה מרחוק ( כיוון מהבית ) וכן סינון רעשים מתקדם.

על פי תוצאות בדיקת השמיעה, אורח החיים האישי,  קשיים שמיעתיים, צרכים ומשתנים נוספים, , יוכל קלינאי התקשורת, בעת פגישת הייעוץ,  להמליץ אילו מכשירים מתאימים ביותר, הן מבחינת תצורה והן מבחינת רמת המכשירים.

קלינאי התקשורת יסביר בעת התאמת המכשיר לגבי התחזוקה הנדרשת. התחזוקה תלויה בסוג המכשיר ויכולה לכלול ניקיון של חלקי המכשיר השונים, החלפת פילטרים, טעינה והכנסה לערכת ייבוש חשמלית.

זכאות להשתתפות מהקופות עבור  מכשירי שמיעה מתחדשת אחת לשלוש וחצי שנים. עם תחזוקה מוקפדת, שמירה על המכשירים, שימוש בערכות ייבוש ותחזוקה שוטפת, מכשיר שמיעה יכול להחזיק גם מעבר לזמן זה, אך לאחר שלוש וחצי שנים תסתיים האחריות ואז תיקונים יהיו בתשלום. את מכשירי השמיעה יש צורך לכוון ( כלול תחת האחריות) במידה ויש שינוי בשמיעה או בצרכים השמיעתיים.

בשבת אסור לכבות את המכשירים, ולכן יש להשאיר את המכשירים פועלים . מומלץ להחליף סוללה או לטעון את המכשירם לפני כניסת השבת. מכון צומת נותן אישור למכשירי שמיעה בהם ניתן להשתמש גם בשבת. תוכלו לראות במכוני השמיעה שלנו את אישורי צומת עבור דגמי מכשירי השמיעה השונים.

לילדים יש צרכים שמיעתיים שונים מאשר למבוגרים. חברת פונאק פיתחה מכשירי שמיעה ייעודיים לילדים, עם תכונות מותאמות, גם מבחינה פיזית וגם מבחינת מערכת ההפעלה של המכשירים , וגם מבחינת צבעים ,עמידות  ובטיחות – לצרכים של הילדים.

רכישת מכשירי

שמיעה דרך הקופה

כיצד תקבלו את אישור הקופה להשתתפות ברכישת מכשירי השמיעה שלכם?

סניפים ומכונים

בפריסה ארצית

לשטיינר מכשירי שמיעה כ-27 סניפים ו-77 מכוני שמיעה מורשים בפריסה ארצית.

רכישת מוצרים

בחנות האונליין שלנו

סוללות למכשירי שמיעה, עזרים לשמיעה, פתרונות להקלה על טינטון, מוצרי ניקוי ועוד. 

לא מצאתם את מה שחיפשתם?

מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם

מוזמנים גם לקפוץ להתייעצות באחד הסניפים שלנו