לקוחות מספרים
עם היווסדה בשנת 1949, חרטה חברת שטיינר על דגלה לספק ללקוחותיה את השירות
המקצועי, האדיב, האמין והמסור ביותר בתחום, ומאז ועד היום אנו כאן בשבילכם בכל עת וזמן.
תמר צ.
3.12.19
לכבוד: שטיינר ארצי
מנהלת שטיינר ראש העין
הנדון: מכתב תודה לקלינאית תקשורת אמאני אסי
שמי תמר בת 47, לקוית שמיעה מילדות, ונתמכת במכשירי שמיעה מזה כ-15 שנים.
במשך השנים פגשתי לא מעט אנשי מקצוע מתחום השמע והשיקום, ואף אחד מהם לא דמה או השתווה, למכלול השירות והמקצועיות שזכיתי לקבל בסניף שלכם ומהקלינאית אמאני אסי המקצוענית ובעלת אישיות מקסימה!
החל משלב הקליטה של לקוח, דרך ההסברים הכל כך מקצועיים, שהוגשו בצורה נגישה , אמפתית, סבלנית ,נעימה ויחד עם זאת מאד ממוקדת.
היא דייקה במיפוי והבנת הצרכים שלי, לצורך מיקסום תהליך התאמה של מכשירים, וזאת לשביעות רצוני. מה שגרם לי לסמוך, ולהתמסר לתהליך הרכישה כולו בביטחון רב בה ובהליכי החברה שהיא מייצגת בלויאליות רבה, מה שמחזק את האמון בהתקשרות לחברה "שטיינר" בכלל ולסניף ראש העין בפרט.
לכל אורך תקופת ההתנסות ולאחריה היא נותנת שירות מקצועי וחם, מה שמחזק את התחושה של ה"בית" וההשתייכות שלי כלקוחה.
אוסיף ואומר , שבמסגרת מקצועי בתחום ההדרכה, הטיפול ותקשורת, ההתנהלות של אמאני, עונה על כל הפרמטרים שמגדירים מטפל ואיש מקצוע מהשורה הראשונה, ומייצגת את החברה באופן מעורר השראה
מכאן, שבזכות החוויה והשירות הנפלא שקבלתי מאמאני, העברתי ועדיין מעבירה את המלצתה חמה לרשת הזו והסניף הזה בפרט, לכל מי שזקוק לשיקום שמיעה ומכשירים.
ישר כוח, על הצבת אשת מקצוע איכותית כזו בצוות שלכם!
אתם ואנחנו זכינו❣
בברכה,
תמר צוברי