אודות שטיינר מכשירי שמיעה

שטיינר - הודעות וחדשות

הודעות לציבור הלקוחות

עם החלת הסגר השני - הודעה ללקוחות של אריק שטיינר, מנכ"ל סונובה ישראל
מאת: שטיינר מכשירי שמיעה
תאריך: ספטמבר 25, 2020
גמר חתימה טובה! - כיפור 2020
למטופלינו היקרים שלום,
היום בשעה 14:00 כל המדינה תעבור מהסגר ה”מחורר” בו תפקדנו וחיינו בימים האחרונים לסגר מהודק באופן משמעותי. זו תקופה קשה מאד עבור כולנו. אם לא די החשש מהקורונה, הדאגות שמציפות אותנו כשחושבים על קרובי משפחה מבוגרים יותר, הקשיים הכלכליים, הצורך להצטמצם במרחב המחייה שלנו, אובדן החופש שאנו חווים – אזי המוסדות שהאמנו וסמכנו עליהם כל חיינו, משרדי הממשלה, האוצר, הבריאות, החינוך וכו, ובראשם ראש הממשלה שאמור להוות דוגמא ומופת לכולנו…לא רק שמאכזבים אותנו קשות ואינם מגלים מנהיגות…אלא שהם גם מבישים אותנו בפני חברינו בחו”ל ויתר אומות העולם. אני מתחבר מאד לדבריו של ידידי יעקב הלפרין שפשוט קרה למנהיגינו “להתבגר.” אכן, הגיע הזמן. מה שאנו חווים כאומה עתה הוא תוצאה של כשל מערכתי כולל. חבל.
אנחנו, תחום שיקום השמיעה בכלל ושטיינר מכשירי שמיעה בפרט, יחד עם יתר שירותי הרפואה, מוגדרים כשירות חיוני. אנחנו נמשיך להיות זמינים עבורכם ולעבוד כמה שאפשר כרגיל במהלך הסגר, ונמשיך להעניק שירות וטיפול לאלה מבין לקוחותינו שירגישו שהם זקוקים לנו גם בעת הזו. כל זאת כמובן תוך נקיטת כל אמצעי הזהירות וההגיינה כפי שאנחנו עושים כבר כחצי שנה. אני שמח וגאה לאמר שאף עובד או מטופל לא נדבק עד עתה בסניפי רשת שטיינר (אני מניח שצריך להוסיף כאן “טפו טפו”), וזה ללא ספק מעיד על נחישותכם ונחישות הצוות למלא אחר ההוראות ולהמשיך לתת וקבל שירות בצורה הבטוחה ביותר שניתן חרף המגבלות והאתגרים.
זה גם הזמן להודות למתנדבים שערוכים לתת לכם שירות בבתים במסגרת “שטיינר שירותי חירום” בשבועות הקרובים. השירות חזר לעבוד ביום ראשון האחרון והוא ימשיך להיות זמין ללקוחותינו באותה מתכונת שהצגנו בסגר הקודם עד שיוסרו המגבלות והמצב בארץ יהיה טוב יותר.
אני מאחל חתימה טובה לכולם, צום קל לצמים, שבת שלום וסוף שבוע נעים בחיק המשפחה.
תשמרו על עצמכם!!!
אריק שטיינר, מנכ”ל סונובה ישראל
שירותי החירום של שטיינר חוזרים לפעול החל מה-20.9 ועד להודעה חדשה
מאת: שטיינר מכשירי שמיעה
תאריך: ספטמבר 20, 2020

שירותי החירום של שטיינר בסגר השני-20.9.20

לקוחות יקרים,

הסירו דאגה מליבכם, אנו נמשיך לתת לכם שירות גם בתקופת הסגר!

הסניפים ימשיכו לפעול כרגיל
סניפי רשת שטיינר מכשירי שמיעה ימשיכו לפעול כרגיל בתקופת הסגר, בהתאם לימים ולשעות הפתיחה המצוינות באתר: https://bit.ly/2RsQBCe. בערבי חג וחג, יהיו סגורים לקהל.

ובנוסף,

נפעיל את שטיינר שירותי חירום עד הבית

מתי?
שירותי החירום שלנו יחלו לפעול מה-20.9 עד להודעה חדשה.
שעות פעילות המוקד וקבלת הזמנות – בימים א’-ה’ מהשעה 08:00 ועד השעה 15:00, לא כולל שישי שבת.

אילו שירותים יינתנו במסגרת שירותי החירום?
1. אספקה עד הבית של סוללות, פילטרים וצינוריות עד הבית ללא עלות משלוח!  (מינימום הזמנה – 50 ש”ח).
2. איסוף מכשירי שמיעה לתיקון עלות איסוף המכשיר לתיקון והחזרתו בתום התיקון לבית הלקוח – 100 ש”ח.
במקרים מסוימים אם יתאפשר, יבוצע התיקון במקום.

זמן אספקה
עד 72 שעות (בהתחשב במצב).
נציג של שטיינר מכשירי שמיעה יתאם עמכם מועד הגעתו אליכם הביתה למתן השירות.

התשלום עבור השירות
יתבצע מראש במועד הזמנת השירות ובכרטיס אשראי בלבד.

הזמנת השירות
להזמנת השירות ולתשלום עבורו, התקשרו או שלחו הודעה בוואטסאפ לטלפון: 052-2633300
יש להתקשר או לשלוח הודעת וואטסאפ בין השעות 08:00-15:00 בלבד.
הודעות שיגיעו לאחר השעה 15:00 יטופלו ביום המחרת.

מאחלים לכם שנה טובה וחג שמח!

מהיום יתקיימו ברשת שטיינר בדיקות שמיעה מגיל 6 ומעלה ובאופן פרטי בלבד
מאת: שטיינר מכשירי שמיעה
תאריך: מאי 4, 2020

החל ממאי 2020, נקיים בסניפי רשת שטיינר בדיקות שמיעה מגיל 6 ומעלה ובמימון פרטי בלבד.

הטבה מיוחדת ללקוחות שטיינר: חבילת סוללות במתנה עד הבית!*
מאת: שטיינר מכשירי שמיעה
תאריך: מרץ 19, 2020

לרגל המצב, קבלו מאיתנו הטבה מיוחדת: חבילת סוללות במתנה עד הבית!*
לקבלת המתנה, הירשמו כאן

*המתנה תישלח בדואר בלבד, תוך 21 ימי עסקים. קבלת המתנה כרוכה בהצטרפות לרשימת התפוצה שלנו. ההטבה הינה חד-פעמית ומוגבלת לחבילה אחת בלבד לכל לקוח. ההטבה מיועדת ללקוחות שטיינר מכשירי שמיעה בלבד. ט.ל.ח

 

הנחיות למבקרים בסניפי שטיינר
מאת: שטיינר מכשירי שמיעה
תאריך: מרץ 16, 2020

לקוחות יקרים,
עקב התפרצות נגיף הקורונה בישראל ובעולם, חשוב לנו לשמור על הבריאות של כולנו ולפיכך אנו מבקשים את התחשבותכם ושיתוף הפעולה בהנחיות להלן:

  • במידה ויש תקלה במכשיר השמיעה שלכם/יש צורך בבדיקתו, יש להפקיד את המכשיר אצל המזכירה ואנו ניצור קשר לאחר התיקון. אין להמתין בסניף לתיקון ובדיקת המכשירים!
  • אנו מבקשים להקפיד על התכנסות של עד 4 אנשים בחדר קלינאי/ת התקשורת. ניתן להגיע עם מלווה אחד בלבד.
  • אנו מבקשים להקפיד על התכנסות מצומצמת של עד 8 אנשים בקבלה (כולל צוות הסניף).
  • יש להקפיד על שמירת מרחק של 2 מטרים לפחות בין אדם לאדם.
  • יש לשטוף ידיים ביסודיות ולחטא בחומר חיטוי.
  • במידה ושהיתם בחו”ל ב-14 הימים האחרונים או שנחשפתם לאדם בבידוד או שיש לכם תסמינים של חום, שיעול, צינון אנא הימנע מכניסה למכון השמיעה. צרו איתנו קשר ונקבע לכם מועד חדש לביקור.

תודה לכולכם על שיתוף הפעולה! רק בריאות לכולנו!

ממשיכים לעבוד כרגיל וערוכים לקבל אותכם בהתאם להנחיות החדשות!
מאת: שטיינר מכשירי שמיעה
תאריך: מרץ 15, 2020
לקוחות יקרים, בגלל המצב ועקב החשש לבריאותנו מהתפרצות נגיף הקורונה בישראל ובעולם, חשוב לנו לעדכן שסניפי רשת שטיינר נערכו לטפל בכם תוך שמירה על היגיינה מירבית. התורים בין המטופלים נקבעים עם מרווח זמן בטוח בין מטופל למטופל על מנת להימנע מהתקהלות גדולה של אנשים. אנו מקפידים על שימוש בכפפות סטריליות, מסכות, וג’ל לניקוי הידיים כדי להמשיך לעבוד ולתמוך בכם גם בימים אלו. בריאותכם חשובה לנו! אנו ממשיכים להעניק לכם שירות בכל סניפי הרשת בכל רחבי הארץ שעות הפתיחה של הסניף הקרוב למקום מגוריכם מפורטות ברשימת הסניפים באתר שלנו: www.steiner.co.il. אנו מחכים לכם בסניפים! ומאחלים בריאות לכולם.
רקע