מעבד Naida CI Q90

הכירו את המעבד

לחוברת מידע על המעבד לחצו כאן.
לחוברת הוראות שימוש ואיתור תקלות במעבד לחצו כאן.


מעבד זה הינו תוצר מובחר במיוחד של החזון של חברת AB, לפתח מוצר אמין, מתאים ונוח לכל גיל, לכל אורח חיים והחשוב מכל – לאפשר למושתלים להשתמש ולנצל באופן מיטבי את יכולותיהם השמיעתיות בחיי היום יום.

למעבד תכונות פורצות דרך המבוססות על שילוב של הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של חברת השתלים AB ושל חברת Phonak, היצרנית המובילה בעולם למכשירי שמיעה ואביזרי עזר אלחוטיים. שתי החברות עוסקות בפיתוח משותף של פתרונות שמיעה מתקדמים תחת קורת הגג של סונובה – תאגיד על בינלאומי בתחום שיקום השמיעה.

תכונות המעבד:

AutoSound – המעבד מתאים את עצמו אוטומטית ללא צורך בכיוון ידני לסביבות השמע המשתנות בהן שוהה המשתמש, כגון: שיחה בסביבה שקטה, שיחה בסביבה רועשת, מוסיקה, רוח ועוד.

מגוון אפשרויות הרכבה – תלוי בהעדפה אישית ובגיל המושתל/ת. תינוקות ופעוטות יכולים להרכיב את המעבד על הכתף או על הגוף במקום על האוזן, מבלי להתפשר על איכות השמע הודות למיקרופון המובנה ביחידת הראש (Head Piece Mic). מבוגרים לרב מרכיבים את המעבד על האוזן ובמצבים מסוימים, כמו פעילות ספורטיבית, יכולים להרכיבו על הגוף.

נורית חיווי מובנית – מספקת מידע על תקינות מערכת השתל, מספר התכנית, מצב טעינת הסוללה ועוד. שימושי במיוחד להורים לתינוקות וילדים קטנים.

עמידות מלאה למים, זיעה ואבק – ניתן להשתמש במעבד ללא חשש וללא צורך בכיסוי המיקרופון במקלחת, שחייה (ים ובריכה) אופניים, ריצה, גלישה, סקי ועוד, באמצעות שימוש באביזרים Aqua Mic ו-Acua Case.

מגוון סוללות – למושתלי AB אפשרות להשתמש בסוללות נטענות בגדלים שונים הפועלות למשך כ 8 עד 20 שעות (כתלות בגודל הסוללה) או בסוללות חד-פעמיות המספיקות לכ 24 עד 45 שעות. ישנה גם אופציה לבית סוללה עם סוללות אצבע AAA המחזיקות מעל 100 שעות. ככלל, משך פעילות הסוללה מושפע במידה רבה מעובי העור מתחת למגנט.

Naida CI Acoustic Ear hook רכיב המיועד למושתלים עם שרידי שמיעה אקוסטיים משמעותיים באוזן המושתלת. מאפשר הגברה אקוסטית של תדרים נמוכים באמצעות טכנולוגיה של מכשירי שמיעה ביחד עם גירוי חשמלי לתדרים גבוהים באמצעות השתל.

פתרונות לשמיעה דו-צידית מיטבית
מושתלי AB זוכים לשמיעה דו צידית המותאמת באופן מיטבי לשיקום השמיעתי שניתן להם – השתלה דו צידית, שתל בצד אחד ומכשיר שמיעה באוזן הנגדית (Naida Link) או שתל בצד אחד ומכשיר CROS בצד שני. AB עושה שימוש בטכנולוגיה מתוחכמת של פונאק הנקראת Binaural VoiceStream Technology (ראה/י להלן)

1. מכשיר שמיעה Phonak Naida Link – מיועד למושתלים חד צידיים עם שרידי שמיעה משמעותיים באוזן הלא מושתלת. הNaida link הינו המכשיר היחיד בשוק המתוכנן לעבוד בתיאום עם שתל שבלול בזכות תקשורת אלחוטית בינו לבין מעבד הצלילים ונוסחת הגברה ייחודית המובנית בתכנה של מכשיר השמיעה.

2. Naida link CROS – מכשיר המיועד למושתלים חד צידיים ללא שרידי שמיעה משמעותיים באוזן הלא מושתלת. מרכיבים אותו על האוזן הנגדית לשתל, הוא קולט צלילים ע”י מיקרופון ומשדר אותם באופן אלחוטי למעבד הצלילים. מאפשר למושתלים נגישות טובה לצלילים מצד האוזן הלא מושתלת.

3. (Phonak Binaural VoiceStream Technology (BVST – תקשורת מתוחכמת בין שני מעבדי צלילים (מושתלים דו צידיים) או מעבד ומכשיר שמיעה Phonak Naida link (מושתלים חד צידיים).

הטכנולוגיה מאפשרת:

• שינוי ווליום ושינוי תכניות בו זמנית בשני הצדדים בלחיצת כפתור על אחד מהם – QuickSync.
• הזרמה אוטומטית של שיחות טלפון בו זמנית לשתי הצדדים בעת החזקת טלפון ליד אחת האוזניים – DuoPhone.
• מיקוד בדובר הנמצא מימינו, משמאלו או מאחורי המושתל לשיפור הבנת דיבור במקומות רועשים כמו מסעדות או מכונית – ZoomControl.
• מיקוד צר מאוד בדובר הנמצא מול המושתל במקומות רועשים באופן מיוחד – StereoZoom. תכונה זו מתאפשרת גם עבור מושתלים עם Naida Link CROS באוזן הלא מושתלת.

מיקרופון T-Mic 2 – מיקרופון הממוקם בפתח תעלת האוזן ומאפשר שימוש באוזניות, אביזרי בלוטות’, טלפון נייד ובשפופרת טלפון רגיל כמו אנשים בעלי שמיעה תקינה. ה-T-Mic מאפשר לנצל את היכולת הטבעית של האפרכסת לאסוף ולסנן צלילים באופן התורם לשיפור של הבנת דיבור על רקע רעש.

קישוריות אלחוטית ישירה – הזרמה אלחוטית ישירה של אודיו ברור ונקי מרעשי רקע (שיחות טלפון, מוזיקה, סרטים וכו’) מכל מכשיר עם בלוטות’ (טלפונים סלולאריים, נגני מוזיקה, מחשבים, טבלטים ועוד) ל Naida CI Connect- מתאם אלחוטי אינטגרלי המתחבר ישירות למעבד הצלילים.

גישה לאביזרי הקישוריות האלחוטיים של פונאק – המשדרים אודיו ברור ובהיר למעבדי הדיבור של השתל או למעבד ומכשיר שמיעה של פונאק:

1. Phonak Compilot – משדר שיחת טלפון או מוזיקה, סרטים וכו’ מכל מכשיר בלוטות’ ישירות לשתי האוזניים, מאפשר שמיעת סטריאו איכותית בעת צפיה בטלויזיה ביחד עם Phonak TVLink, מאפשר לשמוע היטב ממרחק (עד 20 מטר) ביחד עם Phonak RemoteMic. ניתן לחבר אליו מקלט רוג’ר ולהנות משידור רוג’ר לשתי האוזניים. יכול לשמש גם כשלט.

2. מערכות רוג’ר של פונאק (הדור המתקדם ביותר של מערכות ה-FM) – Roger 17 – מקלט אינטגרלי המתחבר למעבד הצלילים ומאפשר לקלוט אודיו באיכות מעולה ממגוון משדרי הרוג’ר של פונאק.
מגוון אפשרויות שימוש בטלפון:
• הצמדה ישירה לאפרכסת במנח טבעי בזכות מיקרופון ה T-mic2.
• שימוש ב- Telecoil.
• אביזרים אלחוטיים כמו רוג’ר, קומפיילוט ו-CI Connect.

אפשרות שליטה מרחוק – באמצעות השלט רחוק AB my Pilot, ניתן לראות את פרטי הסטטוס ולשלוט בתכניות, עוצמת הווליום והגדרת הרגישות ל-Zoom Control. קל ונוח מאוד לשימוש.

Intelilink – תכונה המאפשרת לשתל לזהות את המעבד שהותאם וכוון לעבוד רק איתו.

Telecoil – רכיב המובנה במעבד הצלילים המאפשר למושתלים ליהנות משמיעה איכותית במקומות ציבוריים המונגשים ללקויי שמיעה כגון תיאטרון, קונצרט, עמדות שירות למיניהן (בנק, דואר, קופת כרטיסים וכו) ועוד.

סרטוני הדרכה לשימוש בנאידה

כיצד לייבש את המעבד בקופסת הייבוש Zephyr?

כיצד לנתק בצורה נכונה את יחידת הראש האוניברסלית והכבל מן המעבד?

כיצד לנקות את הקונקטור (בית הסוללה) של המעבד?

כיצד להסיר/לשים את הכיסוי לסוללה הנטענת?

כיצד להשתמש בבודק תקינות שמיעה של המעבד?

כיצד להחליף את הפילטר במעבד?

כיצד להחליף את הפילטר של המיקרופון T-Mic?

איך להכניס סוללות נטענות לטעינה במטען?

כיצד להרכיב את הסוללה הנטענת במעבד או להסירה ממנו?

כיצד להכניס שתי סוללות רגילות (675P Zinc Air) לבית הסוללה של המעבד?

כיצד להסיר את זוית הקשת או את מיקרופון ה-T-Mic?

כיצד לחבר את הזוית או את מיקרופון ה-T-Mic?

כיצד לחבר את הכבל של יחידת הראש למעבד?

כיצד להרכיב את יחידת הראש האוניברסלית?

הרכבת מעבד הנאידה ואביזרים נלווים אליו – סרטוני הדרכה של AB הפעלת המעבד – חברת AB

עזרים נלווים למעבד הנאידה – חברת AB

עזרים אלחוטיים נלווים למעבד הנאידה – חברת AB

 

 

רקע