לקוחות מספרים

עם היווסדה בשנת 1949, חרטה חברת שטיינר על דגלה לספק ללקוחותיה את השירות

המקצועי, האדיב, האמין והמסור ביותר בתחום, ומאז ועד היום אנו כאן בשבילכם בכל עת וזמן.

2019 | 2018 |  2017  |  2016  |  2015  |  2014  |  2013  |  2012  |  2011  |  2010  |  2009

לקוחה שטיינר

אנונימי

19.5.20
שטיינר ק.טבעון
מכשירי שמיעה

.5.20

אל: כל המעונין

הנידון: מכתב תודה והערכה

א.ג.נ נכבדים שלום,

ברצוני להודות מקרב לב לעובדי מכון שמיעה קריית טבעון בכלל, ולשניים מעובדיו בפרט. בני חלה במחלה קשה וכתוצאה מכך, נפגע בשמיעתו ונזקק למכשירי שמיעה. אנו לקוחות המכון מזה 4 שנים בערך. המכון ליווה אותנו בהתאמת מכשירי שמיעה לפני כ-4 שנים וכעת בסבב התאמה נוסף. סבב ההתאמה הנוכחי בוצע רגע לפני שבני חגג 18, במהלך הקורונה המשוגעת. היה לנו צורך אמיתי להחליף את מכשירי השמיעה למכשירים חדשים ומתקדמים יותר טכנולוגית ונלחמנו “נגד השעון”, על מנת להספיק לבצע הכל טרם הגיעו של בני לגיל 18, בזכאות הקיימת מול משרד הבריאות.

מבקשת לציין לטובה את:

רונית יפה – קלינאית התקשורת, שקיבלה אותנו כתמיד, בדרכה הנעימה והשקטה. הקשיבה, פעלה במקצועיות למציאת מכשירי השמיעה שיתאימו לקשיים שתיארנו, הדריכה, הסבירה ודאגה לכל מילוי הטפסים הנדרשים. בנוסף יזמה ועשתה הכל על מנת שנקבל גם מכשיר רוג’ר, שלא ידענו על קיומו. כמו כן, מיום שהכרנו את רונית, היא עוזרת לי בכל התלבטות מקצועית ומנסה תמיד למצוא מענה שיעזור ויתאים – מציאת קלינאית תקשורת לאימוני דיבור ושמיעה, ייעוץ לקראת ועדת ביטוח לאומי, ציוד נלווה ושאלות רבות ששאלתי במהלך דרכנו המשותפת. היא פשוט מדהימה!!!

רן נמש – מנהל המכון, שמקבל אותנו תמיד בנעימים, במשרד או טלפונית. זמין לכל שאלה או בעיה ונרתם גם הוא לטפל ולעזור בכל סבך הביורוקרטיה, על מנת לאפשר לנו לרכוש את מכשירי השמיעה ולקבל את הרוג’ר מול משרד הבריאות.

אין ספק שבזכותם אנחנו שם ונמשיך להיות.

כן ירבו עובדים שכאלו, העושים מלאכתם בצורה מקצועית וקודם כל כאדם לאדם. מתוך אכפתיות ורצון אמיתי לעזור.

תודה מקרב לב ובריאות לכולנו.

 

רקע