לקוחות מספרים

עם היווסדה בשנת 1949, חרטה חברת שטיינר על דגלה לספק ללקוחותיה את השירות

המקצועי, האדיב, האמין והמסור ביותר בתחום, ומאז ועד היום אנו כאן בשבילכם בכל עת וזמן.

2019 | 2018 |  2017  |  2016  |  2015  |  2014  |  2013  |  2012  |  2011  |  2010  |  2009

לקוחה שטיינר

א' אמא של שיר

16/12/2018
סניף כרמיאל
קלינאות תקשורת

מכון שטיינר שלום רב,

פאטמה שיפרה משמעותית את הדיבור ויכולות ההבעה של שיר:

כששיר הגיעה לטיפול היא ידעה להגיד משפטים ממש קצרים. ורק אם שואלים אותה.

אף פעם לא סיפרה מה עשתה בגן. מקסימום היתה אומרת שם של הילד.  וגם לא הביעה את

רצונותיה במלל. ועכשיו מספרת לכל מי שמתעניין מה עשתה.

משפטים ארוכים. מביעה את מה שהיא רוצה, ואת מה שהיא מרגישה.

הגננות בגן וגם במשפחה כל פעם נרגשים מהשיפור.

אני למדתי המוןןן מפאטמה:

במפגשים אני יושבת ורושמת כל מה שפאטמה אומרת. ולמעשה גם אני לומדת איך לדבר עם שיר:

במשפטים ארוכים ומורכבים. לתאר תהליכים. להשתמש בנושא + פועל + מושא ישיר/מושא עקיף +

תיאור מקום/ תיאור זמן + תיאור סיבה, מילות יחס וכו.

אני משתדלת להקפיד על זה, וזה אכן מחלחל לדיבור של שיר.

היא האירה את עיניי. ואני אסירת תודה לך על כך!!

פאטמה גם חושפת את שיר למוטוריקה עדינה, גזירה, הדבקה, צביעה- שזה רווח נוסף שלנו

מהמפגשים. והכל תוך כדי משחקים כיפיים ומאוד מגוונים. כל מפגש יש משחק אחר!!

למעשה בכל מפגש, אנחנו נחשפות למשהו חדש: גם בדיבור וגם במשחק/פעילות.

מעבר לדיבור ולמשחק –

לשיר היה קשה לשבת ולהיות מגוייסת לפעילות, ופאטמה לא ויתרה לשיר ולא ויתרה על שיר,

ובסבלנות ונחישות ואיכפתיות רבה, עשתה “עיצוב התנהגותי” . וזה מאוד שיפר וביגר את שיר . ונתן

לי כלים לחנך את שיר בדברים אחרים.

היא מאוד עניינית, מקצועית, “ראש גדול”, אכפתית מאוד, לא מבזבזת ולא “מורחת” את הזמן, מאוד יצירתית. ועושה את הדברים מכל הלב.

אני ממליצה בחום על פאטמה.

ומצדיעה לה!!

 

א’ אמא של שיר

מכתב תודה לקלינאית התקשורת פאטמה בוקעאי מסניף שטיינר בכרמיאל.