החזרים כספיים עבור טיפולי שפה ודיבור

קופות חולים

לשטיינר הסכמים עם הקופות השונות בנוגע לטיפולי שפה ודיבור לילדים ומבוגרים. לבירור הליך הפנייה פנו לסניף המתאים (לקבלת רשימת סניפים הנותנים טיפולי שפה ודיבור, בחרו בסרגל החיפוש בשדה "שירות" את האפשרות "טיפולי שפה ודיבור").
_______________________________________________________________

כללית מושלם

על-פי ההסכם של שטיינר עם כללית מושלם :

  • ילדים בגילאי 3-18  זכאים לטיפול במכוני שטיינר בהשתתפות עצמית של 30 ש"ח בלבד לטיפול.
  • גילאי 3-9 – זכאים ל-45 טיפולים בשנה. 
  • גילאי 10-18  – זכאים ל-30 טיפולים בשנה.
  • ניתן להגיע לטיפול במכוני שטיינר במקרים בהם:  זמן ההמתנה לתור במסגרת הקופה ארוך מאוד, או במקרים בהם הסתיימה מכסת הטיפולים בקופה ועדיין זקוקים לטיפול (המכסה שמגיעה מהמושלם היא בנוסף לסל ממשרד הבריאות). 
  • ניתן לקבל אבחונים וטיפולים במגוון תחומי תקשורת, שפה, דיבור וקול.

 

_______________________________________________________________

 משרד הבריאות

זכאות

על-פי חוזר משרד הבריאות קופות החולים נדרשות לתת החזר עבור טיפול שפה ודיבור פרטי, בכל מקרה בו ילד מעל גיל שנה מחכה 4 חודשים או יותר עבור טיפול. עד גיל שנה מדובר על 3 חודשי המתנה.

זמן ההמתנה

נקבע מרגע הפניית הרופא לטיפול שפה ודיבור.

גובה ההחזר

גובה ההחזר הכספי שיקבל הלקוח עבור הטיפול יהיה עד לסכום הנקוב בתעריפון משרד הבריאות, ובכל מקרה, יידרש על ידי הקופה שלו להשתתפות עצמית במימון הטיפול. המחירים הנקובים בתעריפון הם באחריותו של משרד הבריאות בלבד ומתעדכנים מפעם לפעם.

קבלת ההחזר

על ההורה לפנות לקופת החולים ולבקש אישור לקבלת הטיפול, והקופה מחויבת לתת לו את אישור. בכל מקרה של בעיה או עיכוב ע"י הקופה ניתן לפנות לנציב הקבילות במשרד הבריאות.

יש לכם שאלות נוספות? פנו לסניף שטיינר הקרוב למקום מגוריכם והתייעצו עם קלינאי התקשורת שלנו.